Monday, June 05, 2006

Veckans jobb

Vad sägs om det här? Ett jobb med stora möjligheter att utvecklas och avancera, skulle jag säga.

Idag har jag även skrivit min sista tenta, fått ett argt mejl från fransmannen som undrade varför jag inte svarat honom tidigare och ja...inte så mycket mer. Snart väntar Kungl. konsthögskolans elevutställning och någon form av festlig aktivitet, antagligen Carmen, med engelskgruppen. Jag är förberedd på en massiv hatebombing av i princip samtliga lärare vi haft.

5 comments:

Anonymous said...

varför är jag med i din blogg?

Elisabet Svahn said...

Hej ollebolle! Det var roligt att träffa dig i fredags! Jag tror fortfarande på den där "alla håller plastgafflar-grejen". Vi får väl fullborda den nån gång. Behöver ett bilbatteri bara... Nu ska jag o Lisa sova, trots att det är sju amerikaner i den här lägenheten. (vi har en college-film i köket). Ta hand om dig!
/Bettan & Lisa

Anonymous said...

jag <3 karin wändahl i bloggen!

Olle said...

Förlåt, jag kan ta bort bilden om du vill. Snodde den en gång från din bilddagboken-sida, för jag tyckte de var så fin och rolig.

Olle said...

Eller vadå? Vad betyder <3? Är det Johanna eller Karin som frågar anonymt?