Thursday, June 08, 2006

Tvångssterilisering nästa?

På sistone har jag missförstått ett och annat: för det första ska jag inte jobba nio utan sex veckor. Jag har iofs tillräckligt med pengar för att överleva sommaren, eftersom jag jobbade tre veckor i april, men ska ändå försöka hitta ett jobb till, för jag slutar på posten 14 juli och ska kanske inte till Frankrike förrän två månader senare, och så lång tid utan tillräckligt med pengar att göra nåt kul för (farväl, Edwin-jeans) tror jag inte att jag fixar. Om det är nån som har nåt tips är jag väldigt tacksam.
Missförstånd nr 2: jag trodde jag var tvungen att skicka in blanketten med kursvalet till Frankrike senast den 15e, men det var bara pappren där det står typ vad jag heter som de behöver ha in så tidigt, sen ska de skicka mer information.

No comments: