Saturday, June 03, 2006

J'ai peur des francais

Gaaah...! Jag har fått svar på mejlet jag skickade till de två fransmän (eller rättare sagt en fransman och en fransyska) som varit/är utbytesstudenter på Södertörn och som pluggar i Reims. Och jag har inte vågat läsa mejlen än! Och jag har ingen aning om varför! Jag borde nog gå i terapi.

Igår såg jag Gökboet på Dansens Hus, gratis, sittandes på en kontorsstol på en plattfrom jag vet inte hur många meter över golvet, Oskar hade ordnat det åt mig. Till listan på saker jag motvilligt är väldigt förtjust i fogar jag nu Bounce, sedan tidigare återfinns Doktor Kosmos och Galenskaparna där.

På måndag har jag tenta i engelsk litteraturhistoria, sen är det jobb och ledighet som gäller, antagligen fram till mitten av september. Mer bloggning blir det när tentan är skriven, mina flitiga läsare (om såna finns) får hålla till godo med videon till Hefners I took her love for granted. Vågar man hoppas på nudesuits som årets sommarmode?

4 comments:

Anonymous said...

Hehe, om du behöver gå i terapi undrar jag hur det är ställt med mig. Jag har haft mailadresserna till två Montpellier-studenter på SH uppskriven på en lapp bredvid datorn i tre veckors tid utan att ha vågat skicka iväg ett mail ens. En av dem är hon Sonia som var med på ett seminarium, och som jag misstänker tyckte jag verkade lite iq-befriad på Helenas inflyttningsfest (där direkt för din, du vet), så det finns lite ångest över hela situationen.

Bref, min poäng är att du inte ska vara rädd. Lång historia kort.

Ska försöka hålla lite koll på ditt spedoinkel-liv via bloggen, hoppas vi hörs nåt i sommar.

Anonymous said...

jag tycker youtube börjar bli jävligt o-okej. ungefär som le sport.

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»