Saturday, June 10, 2006

Sjukt dålig upplösning men iaf

Arianna till vänster i bild, Helena till höger. Nån som tycker att jag siktat för högt?

Landssorg är utlöst, alla är besvikna. Jag som egentligen är lika intresserad av sport som Hammerfall är av att förnya hårdrocken tycker naaturligtvis att det är lite trist varje gång Sverige inte vinner, men oväntade resultat är väl hela grejen med fotbolls-VM? För dem som är av annan åsikt finns ju sporter som basket, ishockey, cricket och innebandy.

2 comments:

Olle said...

Nej, men jag förstår om du trodde det. Förra våren och sommaren försökte jag bli ihop med Helena, och vad som hände med Arianna har du antagligen redan hört om.

Anonymous said...

Jag tycker du ska sikta på Fredrik Ljungberg istället, för att på så vis kombinera de båda ämnena.

Själv är jag fortfarande stolt över att Serbien alltid lyckas skämma ut sig internationellt.