Tuesday, June 06, 2006

Under the influence

Jag är full. Skulle gå på konstskolors slututställningar med hon-den-där, men eftersom det är måndag (men det känns ju som typ fredag) var allt stängt, så det slutade med att vi hängde i Björns trädgård och beklagade oss över att det finns människor som har den dåliga smaken att ingå i par. Sedan mötte jag upp med fok från klassen. Efter vissa om och män gick vi till Kellys, där jag drack fyra öl (33-centiliters dock, annars skulle jag inte skriva det här nu) och iaf två av våra lärare fick sina slängar av sleven, som det så vackert heter. Sedan var det tal om Vampire Lounge, men p g a lång kö blev det i stället Carmen(jag sa ju det), där jag träffade på Jens, Emilie, Petrus och Markus, tappade bort alla i engelskgruppen utom Jimmy, tappade till slut bort även ovan nämnda och åkte hem. Och det är där jag sitter nu. Så kan det gå. Om det är bra eller dåligt att jag missar Kvarnen låter jag vara osagt.

3 comments:

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»