Friday, September 29, 2006

Il me faut Delaplace

Igar var det aterigen utgang, till samma ställen som förra torsdagen (Soa Club och karaokestället Curtyn). Det verkade som att connections började göras (Belmondo-italienaren Daniele och engelskan Helen, snygga tysken Baris och snygga tyskan Inga). Jag sa till Hugh att Madame Delaplace, som vi har i nationalekonomi, var "the MILFiest of MILFs", och det star jag för, även om jag naturligtvis främst respekterar henne som människa (och föreläsare). Jag tror att jag är den ende i gruppen som inte gillar Red Hot Chili Peppers, men (och nu blir det modeblogg) min trenchcoat gjorde iaf succé.

1 comment:

Anonymous said...

jäklig kul att läsa va som händer där nere olle.
läste i metro häromdagen att försvarets myggstift var inne i paris nu, kan de stämma?

puss