Friday, October 20, 2006

Hanna Sveen - sagofén

Jag har kommit till insikt om att jag (förutom en hel drös andra människor, naturligtvis) är kär i Hanna Sveen, som jag hade i engelska. Det känns okej att säga det, eftersom hon (eller nan annan som deltagit i engelskundervisningen på Södertörn) knappast kommer att läsa det här. Eller så har hon som hobby att googla sitt namn. För säkerhets skull: Hanna, jag vet att du är gift, jag har sett ringen.

Jag funderar på att köpa ett par blåa seglarskor, vad tror vi om yacht rock-stilen till sommaren?

4 comments:

Anonymous said...

ja köper du skorna så köper jag båten...

Anonymous said...

Jag kräver härmed att få se en bild på denna människa, gift eller inte!

Anonymous said...

seglarskor? är det en bra idé?

Olle said...

Tyvärrish dragan, du får googla hennes namn och se vad du hittar.
Anonymous (är det Karin den här gången också?): det är just det jag fundrar på. Andra saker som upptar min tankeverksamhet är röda Dr Martens utan stålhätta, brogues och beiga 501:or.