Tuesday, May 30, 2006

Dagens MSN-samtal

Ett urval:
Olle säger:
tja. är du där eller äter du?

Martin säger:
jag åt, nu är jag här, tada!
Olle säger:
spedoinkel. käönde du nån som hade känt hej kom och hjälp mig-Nils?
Olle säger:
kände ska det stå
Martin säger:
ja
Martin säger:
kristina i min klass
Olle säger:
okej. rikard nämnde det, han sa att denne nils varit en rödvinsdjup teatersnubbe.
Martin säger:
stämmer bra!
Olle säger:
jag satt bredvid honom på Invasion på stadsteatern förra helgen
Olle säger:
så ränderna ar nog inte gått ur helt. han var där med nån som antagligen var hans pappa, och han pratade om konstfacks elevutställning
Martin säger:
haha, ja, en bra kombination med dampigheten
Olle säger:
ja, men han satt still duktigt hela föreställningen. hans pappa behövde inte skämmas för att ha tagit ut honom bland folk
Martin säger:
marvelous. nu ska jag gå till tvättstugan, s'later!
Olle säger:jupp. vi hörs



3 comments:

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»