Wednesday, February 14, 2007

Manlig vänskap: Consti-Monsti




I lördags åkte Constantin tillbaka till Köln. Nu är det bara Benjamin kvar, och han åker hem i helgen.

[06:49] Olle
: ouais, ja vais directement de la fac à everest, où il y aura une fête pour constantin
[06:49] Francesca: il va quitter tout le monde?
[06:49] Francesca: dommage
[06:50] Olle: ouais, j'en suis très triste, qu'est qu'on fera sans lui?
[06:51] Francesca: en effet j'ai vu que vous avez une bonne amitié
[06:51] Olle: oui, on s'entend très bien

I fredags var det avskedsfest för Constantin på Evariste. Jga försökte dränka mina sorger i alkohol, och lyckades alldeles utmärkt med det. Tyvärr dränkte jag även allt annat i alkohol också, men för att vara en cp-fylla var det ändå ganska kul (inte lika kul som på wrestlingen med Oskar, Gurkan och Cretan, men ändock): jag blev nån sorts tillfällig kultfigur på Cuba och fick dessutom telefonnumret till en fransman som vill lära sig svenska (som jag träffade igår på Killberry, Sverige är verkligen det nya Japan).

Jag lägger upp ytterligare lite bilder på Consti, så att ni ska förstå vad Francesca menade.

No comments: