Wednesday, April 04, 2007

A Stephen King thing?

Alltså, nu börjar det bli läskigt. Jag gick och tänkte på South Parks Canada-skämt tidigare idag, sedan försökte jag kolla Natalies myspace i universitetsbiblioteket, men det gick inte på surfdatorerna. Jag tänkte: "Myspace ger datorn epilepsi med allt som blinkar och hoppar och har sig."
Jag kom till föreläsningen och Peter och Marian kom in på ämnet Canada-skämt i South Park-filmen. Under föreläsningen fick en tjej ett epileptiskt anfall och föll av sin stol.
Antingen är jag synsk, eller så kan jag påverka vad som händer genom mina tankar, frivilliga eller ej. Det kan naturligtvis vara slumpen, men det här var fjärde och femte gången något av den här typen hände.

2 comments:

Anonymous said...

OK, i så fall tänk: linda får toppjobb, biljetter till Jamie T och att hela Fibes, oh Fibes kommer och sjunger sånger för henne på fiket, tack. Förövrigt har Lisa också fått för sig att hon har någon överjordisk förmåga, ni kanske kan slå era påsar ihop och turnera?

Anonymous said...

du är en X-man!!!