Saturday, April 14, 2007

Sig själv pt 2


Jag vet inte om det är helt normalt, men jag har i alla fall ett gäng uttänkta fraser i huvudet, som ligger där och väntar på ett tillfälle att få uttalas. Ett exempel är
"I motsats till vad du tycks tro finns det inget av forskningen påvisat samband mellan ödmjukhet och impotens." En annan fras jag har tänkt ut är "Men min personlighet är bara skit." Länge trodde jag på den, men nu vet jag inte längre. I Reims känner jag mig som någon annan, och jag vet inte om det är en förbättring eller en försämring, men jag saknar mitt gamla jag.
Är det jag på bilden? Jag vet inte.

1 comment:

Anonymous said...

jag tror det är du olle, så som jag minns dig. Glad men ändå en glimt av allvar i ögat.

de är väl klart att man är lie olika beroende på vilka man umgås med.

tror jag.