Wednesday, April 18, 2007

Det nya bög pt 5: Smygstrejt?

I dagens NT (Norrköpings Tidningar för er icke renrasiga) recenseras Slagmålsklubbens nya skiva. Recensenten skriver: "De låter fortfarande som resultatet av för lite flickvänner och alldeles för många timmar framför Willow och GTA San Andreas." För lite flcikvänner? Tillåt mig småle. Eftersom jag är från Norrköping vet jag att är det några som haft flickvänner så är det Slagmålsklubben, om de var en person, och inte sex, skulle den personen ha samma effekt på tjejer som Richard D James i Window Licker-videon. Och vad Willow beträffar så hade min kompis den som favoritfilm på mellanstadiet, när hans favoritsysselsättning var Drakar och Demoner, men innan Warhammer. Denna kompis är idag ihop med en tjej som är typ assistent åt Facehnunter-mannen. Och tv-spel recenseras väl i alla tidningar numera; jag trodde de var en intergrerad del av kulturen, iaf sen någon gång innan San Andreas släpptes. Allt är inte vad det ser ut att vara, ungefär som Village People, det har påståtts att det egentligen bara var indianen som var homosexuell.

No comments: