Monday, March 12, 2007

Blandade känslor

Varannan gång jag lyssnar på den här börjar jag gråta, på nåt sätt står den för allt som kunde ha varit men aldrig blev.


Men jag rekommenderade Den allvarsamma leken för Flora (Reims' svar på snygg-Lisa), och hon har läst den och tyckte den var jättebra, så just nu står det kanske ändå 1-3 mellan mig och tjejerna. Men det kan ju ändras, i båda riktningarna: att åka till Reims var nog det sämsta jag kunde göra om mitt mål varit att glömma någon (fast det var det ju inte). Montpellier, Paris, Rennes, Bourdeaux, Lille eller kanske t o m Aix-en-Provence hade nog funkat; Reims icke, men tro för den skull inte att jag inte försöker göra det bästa av situationen.

1 comment:

Anonymous said...

när kommer du hem olle?
vi har öppet hus i vår lägenhet i råcksta den 24/3