Monday, December 11, 2006

Innan jag gör nåt vettigt gör jag det här

vad gör du just nu: slösar bort dyrbar tid
när hånglade du senast: det talar vi tyst om
är du pinsam på fyllan: svar ja, och annars ocks
å
är du blyg: yeah but no but yeah
vilken tid gick du upp idag: 07.20
när kräktes du senast: n
ån gång i augusti, morgonen efter Fat Tonys fest
varför hånglar man: varför inte?
vilken låt lyssnade du senast på: n
åt från kompakt 100-skivan, tror jag
har du sovit i din egen säng inatt: ja eller alltså, den tillhör väl CROUS egentligen
har någon annan sovit i din säng inatt: jag antar att rikard sover där för det mesta
bor du i sthlm, gbg eller malmö: inte riktigt
vem är du mest kär i just nu och varför: platonskt kär i Alexia kanske
har du sagt "jag älskar dig" till någon: jag tror det, men det föregicks av "jag vet inte om..."
kyss på första dejten: vad är dejt för n
åt?
vad tycker du är äckligt: bajs på vattentanken till toalettstolen. och sånt man hittar när man rensar handfatet
vad såg du senast på tv: Les Guignols de l'info
vem fick du sms ifrån senast och vad stod det: Fabian eller Inga skrev n
åt om "Vi ses kl 19.30"
vem ringde dig senast: vet ej. jag var på lektion och kudne inte svara, och nummerpresnetationen funkar inte här i Frankrike
är det lätt att förföra dig: tror det, ingen har nånsin försökt
vad har du för intresse: tjejer populärkultur elitism självömkan
vad ska du göra imorgon: 10 timmar à la fac
har du pengar på mobilen: yes yes kalvbräss
har du fint hår: ja och nej
vad har du ätit idag: resto u-mat
vad ska du göra nu:
ska greja ihop ett papper med alla mina kurser som de kan godkänna på Södertörn

1 comment:

Anonymous said...

Säg ett djur, eller en (enkel) möbel eller kanske en växt. jag viker origami som ska trösta dig! Ang. Södertörn: pröva att referera till "ack se franskmän och byråkrati", den gillar ju alla svenskar. Och ge dem litteraturlistan. Det funkade på SU. Här hemma leder Gry Forsell faddergala med Karolina Klyft. Om det får dig att känna dig lite bättre....