Saturday, October 27, 2007

Finnar alltså!

Jag skaffade Facebook i februari i år, ivrigt påhejad av engelsmännen i Reims. Det var med andra ord innan många av er ens visste vad detta ansiktsbok var för något. Om det inte hade skett då, för att kunan hålla kontakten med typ Konstantin, Fabian och Hugh, vet jag inte om det hade blivit av; jag skulle i alla fall säkert ha bojkottat det om jag inte åkt till Frankrike alls. Ibland blir jag så trött på alla varulvar, vampyrer, akvarier, fight clubs och märkliga grupper folk startar i tron att det gör någon signifikant skillnad. Trots detta har jag fler applications än vad som är försvarbart för någon som påstår sig ogilla dem, och senast i raden av tillagda knasgrejer är Funwall, som dock genast visat sig nyttig då österrikiska Ingrid skickade mig följande:

No comments: